Home

Wie heeft het laatste woord?


FokelienFokelien Auteur
Moderator

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Fokelien heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 571

8 juni 2015, 17:47

Je kent het wel! Je belt je verzekeraar met een vraag over een lopend product. Dit doe je met het klamme zweet in je handen. Als ze maar niet te veel verzekeringstaal gebruiken, lange wachttijden hebben, etc. Je krijgt gelukkig snel een duidelijk en helder antwoord op je vraag :)

Dan bieden ze je een mooi product aan! Met een zeer scherpe premie, goede voorwaarden en de service is geweldig. Het toeval wil dat je deze verzekering nog niet hebt. Je bent super enthousiast!

En dan…….!! Slaat bij het afsluiten van de verzekering de twijfel toe, je wilt eerst thuis overleggen.

Herken je dit?
Wie neemt bij jouw thuis de beslissing op dit gebied?
Resultaten 1 van 1
  • Gracie
    Ontdekker

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Gracie heeft ontvangen van andere leden.

    Reacties: 1

    18 juli 2017, 09:23

    You know the bore! You call your insurance agency to an inquiry concerning a present item. This is finished with icy sweat in your grasp. On the Coursework Writing Services UK off chance that they don't need to utilize much protection dialect, long holds up, and so forth.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie