Home

Vraag: onterechte schadeclaim autoverzekering

antoniotuk Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten antoniotuk heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 0

12 juni 2017, 22:10

1 maand geen premie betaald

de premie achterstand was niet aan mij bekend

de volgende MAANDEN erna werd er altijd maandelijks premie afgeschreven alsof er niets aan de hand was

niet per brief ingelicht(wellicht niet aangekomen of verstuurd met een fout adres) had aangetekend moeten zijn ivm de hoge gevolgen daarvan lijkt mij

ik ben verantwoordelijk gesteld voor schade aan een auto door mijn schuld van 11000

de verzekering van tegen partij boven mij heeft mij een paar keer op de hoogte gesteld van de claim waarop ik niet had gereageerd en er werd verder ook niets mee gedaan door deze verzekering over een tijdvak Van 2 a 3 JAAR(waardoor ik de indruk kreeg dat er niets mee gedaan werdt vanwege mensenrecht of zo iets)

toen ze uiteindelijk gingen dreigen met incasso bureau heb ik een betalings regeling getroffen en ben ik deze niet nagekomen waardoor ze naar een incasso bereau zijn gegaan

daar heb ik weer een regeling getroffen en ben deze niet nagekomen waardoor het incasso bureau nu naar de rechter stappen

maar als ik terug kijk naar de slordige en langzame manieren an de verzekeringen en de snelheid waarmee de incasso bureau reageren

dit kan toch eigenlijk helemaal niet en al helemaal niet op deze manier

wat kan ik nog er tegen doen mischien een advocaat nemen

heeft iemand nog advies

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie